24.1.2013

Miten kävi Glistening Snown?

Hyvin, siihen asti että huomasin parin kynnen kärjessä lohkeaman.. Ilmeisesti lakkasin huolimattomasti just ne kärjet.. Kynnet kesti nättinä 3 päivää, riehuin kyllä aika paljon kynsien kanssa... Siiskun siivosin niin kynnet otti osumaa millon mihinki :/

Käytin kuitenkin hyväkseni tätä tilannetta ja otin kuvia tuon Sensationail lakkauksen poistosta, taino top coat oli vain.. Mutta aikalailla samalla tavalla mä Oulussa poistin koko setin Sensationailia, tosin oli rajoitetummat tarvikkeet siellä..

Kuvat prosessista tässä:

1. Viilataan kaikki kiiltävä kynneltä ja vähän enempikin

Huomantaa kuivat kädet...

2. Laitetaan poistoaineesta kosteat vanupalaset kynsien päälle. Annetaan olla n. 5min. En käyttäny foliota, lähinnä koska olin laiska kävelemään pari metriä keittiöön..



3. Tältä kynnet näyttää ekan kierroksen jälkeen, vähän pyyhin vielä kostealla palasella kynsiä.



4. Vähän lisää 'hautomista' ja loput scrup scrup scrup ~



And then you are one. Dependin Myrrh oilia ja käsirasvaa niin hyvä tulee <3
Huomataa miten hienosti mun kynnet on ottanu osumaa.. Ja kärsivät vähän kun Oulussa viilasin Sensationaileja turhanki tehokkaasti.. Nooh, kyl nämä tästä taas normaalimmaksi kasvaa, ku oon viilannu nyt lyhyemmäksi..

Valaisiko yhtään tätä poistoa? Entä mitä tykkäsitte mun 'uudesta' tavasta poistaa glitteri lakkaa? :D

<3 Lymi

ps. tulossa jotain tosi super kivaa ens kuun puolella.. stay tuned...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti