19.7.2013

Lymi on taas shoppaillu...

Juu eli mitä tehtään kun on pieni kynsimasis ja oikein kiinnosta mikään muu kuin pelata The Sims 2? No shoppailaan. Ja senhän minä osaan :D:D

Tässä ois mitä ostin ennen miittiä ja yksi minkä ostin miitistä
Wild & Mild Color Change 09 Wolfsbane Powderin ihanarakas Sonne diilasi minulle.
OPI - Polka.com lähti Kicksin -30% laarista mukaan.. Enhän mä lähtenyt sinne kuin katsomaan... Ja mulla oli taas vaihteeksi 2.50e alekuponki, eli ei tuolle kauheasti jäänyt hintaa ja oli ainoa tosta kokoelmasta jonka tahtoin.
Sit Jolly Jewels 118, joka oli lajinsa viimeinen Jyväskylän keskustan Seppälöissä. Siis voitto.

Tuota JJtä mä lähdin hakemaan ja toi OPI vaan lähti mukaan.. Kiitos Forum kun Seppälä ja Kicks on vastapäätä toisiaan <3

Juu ja mitä sitten...  Nämä on kotoisin maanantailta.. Kun taas lähdin vain hoitamaan pari juoksevaa asiaa keskustaan...
Nyt ootte iha kauhuissanne, Lymi... Estee Lauderia ja Lancomea?? Mitä ihmettä sä oot menny tekemään.. D8
...no mä menin Kicksiin ja siel oli noi -70% 8D Eli toi kaksi yhteensä maksoi mulle 15 euroa..
Jolly Jewels 101 oli sarjassamme 'pakkosaadanythetimullekiitos' -lakkoja ja sit Kicksiin vaan jotenki taas eksyin..
Estee Lauder on ihan vain top coat, ostin mielenkiinnosta. Lancome on 103, eli tollanen ehana kirkas punanen.
Mulla ei tollasta ihanaa punasta oo ollu piitkään aikaan ja nyt näkiin hyvän mahdollisuuden ostaa sellaisen. Ja pääsen nyt testaamaan, että onko sillä merkillä ja hinnalla oikeasti väliä..
Jos ketään kiinnostaa, niin Lancomen oikea hinta oli 26,30e ja Estee Lauder oli 23,30e...

Pian tulossa myös pieni suuri postaus siitä, kun joku keksi että Tuuriin ois kiva lähteä..

Onko kukaan tehnyt yhtä loistavia löytöjä näiltä kalliimmilta merkeiltä? 

<3 Lymi

3 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia!:) Mä oon taas pelannu sims 3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Mulla on nyt kans Sims 3, pitäs vaan asentaa se..

      Poista
  2. Ooh, Estee Lauderia ja Lancomea <3

    VastaaPoista